Back on track

Dålig uppdatering, och felet är mitt, jag vet. Lionqueen har begett sig norrut i landet tillsammans med Colombianen och Arrowlake är (om jag inte missminner mig?) i Italien och blåser i något instrument eller något. Själv är jag i byn, men klagar inte på det, vilket väder vi har! Varmt varmt varmt.

Vet inte riktigt vad jag spenderar mina dagar med. Vänt på dygnet. Träffat människor jag inte brukar träffa. Haft djupa samtal med min katt. Träffat Italienaren minst 3 ggr om dagen. Vi är siamesiska tvillingar som varit ifrån varandra från födseln. Hm. I vilket fall är han borta i helgen, så jag har lite alone-time. Men jag hänger inte läpp för det, det är ju faktiskt fotboll ikväll igen vilket ska bli trevligt! Det var ju faktiskt några dagar sen!

Hoppas ni svettas glass och lever livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0