Nobody said it was easy (eller?)

Om man skulle ta och skärpa sig och blogga lite mer aktivt igen. Men ibland lockar livet för mycket och det är svårt att hitta inspiration. De senaste veckorna har jag inte tänkt, bara levt. Och det har varit helt otroligt. Dock så börjar allt komma ikapp mig nu känner jag, och jag har ingen aning om hur resten av sommarlovet kommer bli. Men det är som det är och blir som det blir. Det brukar det bli. Nästan alltid faktiskt.

Så vad har hänt senaste tiden? Träffat massa nya människor. Spenderat nästan all min vakna tid med Italienaren. Grillat, solat, badat, Liseberg, you name it. Ikväll blir det sista kvällen med Italienaren innan han försvinner i 3 veckor! Tror vi får sällskap av JB också, ytterst trevligt. Så efter ikväll blir jag ensam kvar. Lionqueen är ju på Goternas Land och Arrowlake befinner nog också uppe i landet någonstans. Fast här finns ju alltid lite folk, och jag klarar mig alltid!

Nu blir det nog powernap och sen ska jag vara duktig flicka och hjälpa till med middagen.


Mysiga kvällar som denhär glömmer man inte.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0