Tillbaka

På hemmaplan igen! Jag har haft det bra. Väldigt bra. Har kommit fram till att allt blir vad man gör det till (dagens visdomsord!). Så resan satte ribban för resten av sommaren väldigt högt, men jag är faktiskt väldigt övertygad om att det bara kommer att bli bättre. Detta trots att alla åker och lämnar mig och Italienaren ensamma! Fast nej, vi är väl inte de enda två i hela byn som är kvar. Fritch stannar och håller oss sällskap ett tag till och lika så Attin, om jag inte missminner mig?

Nu blire ett stort glas vatten, en kopp kaffe och en huvudvärkstablett (vad hade Variabeln för sig igår egentligen?? Den som ändå visste...) och idag står på schemat att träffa Tuppen och senare Attin. Bara trevligheter!


Officiell sommar 2010





Inofficiell sommar 2010




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0