Små goda ting

Det är varmt ute. Klockan är kvart i två på natten och det är varmt ute! Ljumen luft slår emot en när man öppnar dörren och stiger ut i natten. Det har redan börjat ljusna och fåglarna har redan påbörjat dagen. Att cykla genom en tom stad nu får mig att må så fruktansvärt bra. Jag tror att det är en av de där grejorna som jag skulle nämnt om någon frågat mig vad för små saker i vardagen som gjorde mig lycklig. Jag vet inte riktigt varför jag får en sådan kick av det. De flesta jag talar om det för skrattar och förklarar sedan att de inte alls förstår grejen med det. Men så är det nog, alla har vi olika saker som sjänker oss glädje och gör vardagen finare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0