Babi's bar

Det ar inte utan ett litet sting i hjartat som jag ser pa bilderna Lionqueen tagit pa sommar 2010 so far. Livet dar hemma gar tydligen vidare utan mig, vilket jag saklart ar glad for,m en hemlangtan borjar smyga sig pa sa smatt. A andra sidan ska jag inte klaga, jag har det verkligen super, och har kommit pa att om man ar en tjej i sina basta ar behover man inte betala for sina drinkar. Jag lever livet, sa att saga!

Befinner mig for stunden pa baren Babi's pa on Kalymnos. Denna bar har blivit stammisstallet, paminner lite som Ariman hemma i byn, ni som vet hur det ar. Det ar fjarde gangen jag ar har idag och personalen skrattar lite gatt at det, a andra sidan sa betalar jag inte langre har, sa jag klagar inte. Nej, ska ni nagonsin batluffa i Grekernas land sa rekommenderar jag starkt denna o och denna bar!

Nu vantar mina nyfunna backpacker-vanner som varit ute i 7 manader och ar pa sista stoppet nu innan de beger sig hem. jag ska ge dem en kvall de sent ska glomma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0