Bara för sakens skull...

...Ska jag nu lägga in ett litet blogginlägg. Under en period på drygt två veckor har jag suttit och funderat på ´vad detta inlägg egentligen ska handla om. Hela tiden får jag in förslag från mina fans om att skriva om vem jag egentligen är och de har ju faktiskt rätt. Stjärnan måste ge något till pubiken, inte minst för att de betalar och förväntar sig att jag underhåller...


Hobby: Charader o Gosskören...Oj, där rök 99 % av mina fans.
Favoriträtt: Något fruktigt...jag får nog säga Gaspacho.
Musikstil: Tecno plus arrogant pop.
Persolighet: Personligheten personifierad.
Favoritserie: LOST 4 LIFE.



Hell Ever Jay-z, Over The Top and Out         (HEJ, OTTO)

/ARROWLAKE(personifierad)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0