Bröllopet som borde föregås av ett THE

Också var det dags. Idag smäller det, Bröllopet. Bröllopet som alla snackar om. Det Kungliga Bröllopet. Intresset är enormt och jag är säker på att det är många som just i denna sekund sitter fastklistrade vid tv-aparaterna där hemma och får lära allt om hur man skapar det perfekta bröllopet. Vilken klänning som är den mest passande och villken designer kronprinssesan borde anlita. Bröllopstårta, kunglig servis, håruppsättningar... jag kan fortsätta babla på i evigheter. Själv har jag lite svårt att se varför det är intressant för mig att få ta del av alla dessa små detalejer. Det ända som skulle kunna intressera mig är att det faktiskt är en historisk händelse. Men vad för mat de som får äran att vara gäster på bröllopet får äta intresserar mig inte ett skvatt. Men så är man ju ockås olika.

Jag hoppas att ni som tycker det är förskräkligt intressant får uppleva ett trevligt bröllop och att ni andra också får en trevlig dag utan att följa festligheterna!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0