Den som är den

SISTA ANSTRÄNGNINGEN I ETTAN GJORD! HALELUJAH!
Riktigt härligt att allt är över, nu kan man ta välförtjänt sommarlov. En ynka lektion kvar som jag tänker gå på, spanska är inte att leka med vetni!

Nu är jag gladgladglad. Och här i huset finns massa härliga byggarbetare som har blivit lite som familjemedlemmar, som glatt skrattar åt mig när jag studsar runt. De är fina allihopa, "cykla försiktigt och ha det fint i skolan" fick jag höra när jag gick hemifrån imorse, men inte av mina föräldrar inte, utan av just byggnadsarbetarna. Det är fint med nya vänner!

Haha, idag kom det fram en vuxen man till mig och sa "nämen, är det inte Sara?". Wtf, det här har han nog fått om bakfoten, tänkte jag, men sedan kom jag på att han ju faktiskt var flera steg före mig i intelligens. Det var ju från teatern han kände igen mig. Ah, sånt är alltid roligt, särkilt som han sa att Komvux försöker få ihop pengar så att vi kan sätta upp pjäsen för dem i Ön Malm igen! Aldrig fel det där med teater.

Nej, snart blir det jobbjobbjobb, sen blir det festfestfest med de gamla vanliga, tror faktiskt att hela syskonen trio kommer att festa tillsammans idag, det blir aldrig fel!

Njut till max av den lilla tid i skolan, jobb, dagis, what so ever, ni har kvar!
Over The Top and Out!
/Variabeln

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0