Familjekarlek

Att smaka pa sin egen medicin. Har ni hort talas om det? Det suger. Fast man lar sig av det. Men vad ar kunskap egentligen? Ar den sortens kunskap till for att man ska forandra sig? For det har jag ingen lust med. Jag lever livet och mar bra, det ar det viktigaste for mig.

Nog med det kryptiska, nagra timmar i ensamhet far en att borja grubbla lite. Mina funna vanner har akt och jag ar kvar (fast?) med familjen. Jag alskar min familj, verkligen, men att vara tillsammans 24/7 i 3 veckor ar med an vilket helgon som helst hade klarat av. Darfor ar jag glad over att komma hem pa sondag, hem till kompisarna, till livet.

Vi befinner oss fortfarande pa Kalymnos, och for stunden sitter jag aterigen pa Babi's bar. Babi ar kung, vill jag lova. Imorgon ar det dock dags for oss att rora pa oss igen. Forst bat till Kos, men dar vill mina kara foraldrar inte stanna, for mycket klubb- och turistliv. Jag hade (saklart) inte bangat, men a andra sidan paminner jag mig standigt om att jag ar har pa familjesemester. Festresorna ligger framfor mig, jag har gatt om tid har i livet. Nej, i Kos stannar vi alltsa inte, utan tar istallet nattbaten till on Agine om ligger strax utanfor Athen. Dar stannar vi till sondag, da planet hem gar.

Sa pa sondag, baby, da ar det FEST!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0