Godbitar

Att bara få slappna av. Det hade varit något. Men det är allt för mycket som ska göras. Som att packa till exempel. Åker ju på måndag, vad fan ska man ha med sig? Ska vara i Grekernas Land i 3 veckor, men måste ju själv bära min packning på ryggen hela resan, båtluffar ju, så får inte ha med mig för mycket. Ack, livet är inte lätt när man är ung och vild. Att det är fotboll på tiden sinkar ju bara en ännu mer!

Idag har det blivit fika med först Polacken och sedan med Klippan, och nu vill jag helst bara.. jag vet inte. Sjunka igenom jorden av trötthet? Festa vidare de senaste dagarnas kick? Ut och gå en promenad? Jag vet inte. Därför fastnade jag här. Ibland samarbetar jag inte med livet.

Lovade ju för länge sen en bild på Ingrid, vår allas Gud, vi lade faktiskt ut en igår, men ingen beskrivning till att det var just Ingrid, så lägger ut den igen!

Ingrid till vänster och jag, Variabeln herself, till höger. Så kan det gå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0