GuDaRs SkYmNiNg

MÅNDAG!

Godmorgon sötnosar!

Mitt internet har inte velat funkat som jag vill.. *suck*, därför bloggar jag så sent på för middagen nu! Jäkla 3.. Skulle verkligen inte ha vallt dom..  Men men, inte så långt kvar av bidningstiden ändå! Tur det! Men nu ska jag inte klaga över dom..

 Har börjat dagen med frukost på balkongen, mysigt va?! Älskar det, så mysigt.. Men snart kommer jag få göra det någon annan stans.. Kommer flytta snart tror jag.. Innom 2 till 4 veckor iaf, spännande va?  För ni vet vad det betyder.. HEMMAFESTER!! Haha! Nej då jag ska ta det lungt.. Vill att mina grannar ska gilla mig..

 Over The Top and Out

/ Arrrrrowlake! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0