iUp All Night!

Utgång eller inte..

Jag är fortfarande sjuk men jag vill gå ut! Jag är arg.. Killar är idioter.. Jag ska på dejt ikväll, hämd-dejt.. Jag vill inte sitta hemma fast jag är sjuk fortfarande så jag ska på dejt! Med vem..? I wont tell!

Ska ni ut ikväll? Rosanna och Oliver vill dra med mig till nattklubben Collage men är som sagt upptagen med min träff ikväll haha ;) Ska ju på dejt så ska klä på, har inte hunnit göra det än haha! Eller orkar jag gå ut..? *suck* Beslutsångest!! Berättar snart vad jag har bestämmt mig för…

/ Arrowlake


Kommentarer
Postat av: Frida

Vem är mannen, vad gör han här och varför är han sur? I do not get it!

2010-06-20 @ 22:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0