Kompentens

Nu säger jag adjö och önskar er 3 fina veckor! Kanske så lyckas jag uppdatera från något internetcafé, men annars är jag övertygad om att Lionqueen och Arrowlake kommer ta väl hand om er, jag lämnar i kompetenta händer så att säga.

Allt är packat och jag är förberedd. Planet går till Aten, sen tar vi oss till Pireus, hamnen i Aten, och resten vet vi inte riktigt än. Vi ska ju båtluffa, men har inte bestämt vilka öar än, men det löser sig väl!
Peppen börjar smyga sig på också. 3 veckor med bara familjen kan låta drygt men vet ni? Fick nyss veta att min älskade Klyddis kanske lyckas komma ner till mig i någon vecka, vilket hade varit amazing! Då ni, då blir det inget att leka med!

Nu blire sol och bad och festande för hela slanten, så vänta er rolig läsning när jag kommer tillbaka!

Tills dess får ni hålla till godo med dessa bildern, från senaste resan till Grekland för två år sen.


Sjukt god mat, de där bläckfiskarna, btw!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0