Mentalitet

OHYES, jag uppdaterar fran Grekernas Land! Vissa bokstaver faller bort, men sant ar livet, jag hoppas ni kan leva med det.

Just nu i denna stund befinner jag mig i staden Skala pa on Patmos. En mkt fin o, med strander, glass, hav(!!), kloster, sota pagar, you name it. Imorgon ska vi dock ivag pa nya  aventyr pa on Leros, Grekernas Lands Shutter Island, ett stort mentalsjukhus tacker namligen storre delen av on. Jag har kanske hittat hem? Kanske har min familj som avsikt att dumpa mig dar? Den som lever far se!

Nej, jag ska inte traka ut er med text som anda bara ar jobbig och svar att lasa, men ni ska veta att jag har det bra och lever livet den grekiska stilen, och jag hoppas att allt ar bra med er med!

Nu ska jag ta reda pa vad Skala har att erbjuda en kvall som denna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0