Sprakande

Lite smått packad är jag väl alltid, men nu är även min väska packad, himla skönt! Mindre än 48 timmar tills planet lyfter, lite pirr i magen! Andra praktiska saker är också fixade, till exempel har jag köpt Emmabodabiljett, måste ju åka dit och rapportera för er trogna läsare! Lionqueen följer tyvärr inte med, och hur det blir med Arrowlake har jag inte riktigt klart för mig, men det ska nog bli trevligt ändå.
En riktigt svensk middag har också hunnits äta, grillat kött, nypotatis och sedan jordgubbar (visserligen från Holland, men det behöver vi ju inte lägga fokus på) med grädde. Nej, om man bara vore den som var den så hade livet kanske varit fulländat.

Nu börjar fotbollen snart, hare fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0