Don't you worry 'bout a thing

Då börjar dagen gå mot sitt slut. Som alltid på söndagskvällarna är det Parlamentet som gäller. Lever man Svenssonliv så gör man! Vet inte vad som händer med Arrowlake, killen verkar ha gått under jorden, han går inte att få tag på! Har han kanske däckat i någon rabatt i Hässleholm, eller kanske på toaletten på tåget? Det återstår att se! Tyvärr har jag på ryktesvägar hört att han inte fått något hook, men så är det ju ibland. Det är ju inte det som är huvudsaken. (Jag rabblar bara upp ursäkterna som han själv kommer dra senare!)

Eftermiddagen bestod för min del av slapp, böcker, besök av mysteri-boy och teater. Stå på huvudet några timmar hann jag också med, känner att jag har för många hjärnceller kvar, till skillnad från alla som varit på Siesta, måste försöka banka bort några!

Bjussar på en festbild på Colombianen, Arrowlake och Mysgubben någon kväll i mars!



Oroa er inte för den kommande veckan. Ta var dag som den kommer och gör det bästa av den. Tänk inte så mycket. Lev istället.

Over The Top and Out!
/Variabeln

Kommentarer
Postat av: carolina

vad glad jag blev för din kommentar, och tack för komplimangen. ta hand om dig nu :)

2010-05-30 @ 21:01:22
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Amandah

Nja, sovit ut vet jag väl inte, haha;) Dock har jag bara segat idag så förhoppningsvis är det bra imorgon(A)

Hur mår du, fina Johanna?<3

2010-05-30 @ 21:15:34
URL: http://trekopparchoklad.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej! Ja klart jag kommer ihåg dig! :)

Vad roligt attdu bloggar igen!

Tack för dina fina ord :)

Hur är det med dig nu?

Kramar!

2010-05-30 @ 21:36:22
URL: http://umbrellastorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0