Ett rätt udda påhitt

Ny dag. Ny vecka. Nya möjligheter. Känns det igen?

Nu sitter jag nyduschad och skrattar lite för mig själv åt de stackarna som ska till skolan idag. Hahaha. Och nu skrattar jag lite till. Hahaha.
Själv har jag teater idag, två föreställningar, en kl 10 och en kl 13. Så kan det gå om man är ung och dum!
Vi kände ju in scenen igår, och hör och häpna, den höll! Får se om den håller att spela en hel pjäs på den också!
Nej, nu blidde det mest tomma ord och sånt gillar vi inte.
Väntar mig inlägg från både Lionqueen och Arrowlake idag, då jag kommer vara iväg till sent ikväll, ska både hinna spela teater, träffa mysteri-boy och jobba!

Over The Top and Out!
/Variabeln

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0