Happ som hipp

Så har ännu en dag gått! Verkar på mina kollegor som om de har haft en okej dag? Det där med Ingrid är ju en historia i sig, den tjejen blir man inte riktigt klok på. Och var gäller Lionqueen så hoppas jag verkligen att hon har kryat på sig så pass att hon kommer till skolan imorgon? Själv kommer jag nämligen faktiskt att infinna mig på första lektionen, resten får utebli då jag har teater. Men jag hoppas på ett kärt återförenande med mina små ankungar imorgon!

Hur är livet då? kan man ju fråga sig. Jovars, vem är jag att klaga? Teatern gick över förväntan idag på den nya scenen. Publiken var skojig nog att skrika; "jävla emo" i ett av de mest seriösa ögonblicken, men vad är väl en pjäs utan ett äkta kommentatorspår till? Det är ungefär som att fråga sig: vad är livet utan fiskedammar? INGENTING!

Sen blidde det dejt med Mysteri-Boy och hans polare Maximus och efter det jobb. Ack, vilket hektiskt liv man lever. Men inte klagar jag för det. Livet är till för att levas. Vad skulle man annars ha det till?

Snart är det sommar, kan ni tänka er? Första dagen av sjätte månaden imorgon, helt sjukt! Vem hade kunnat tro att sommaren faktiskt skulle hitta hit? Om två veckor befinner jag mig i Grekernas Land för att rapportera till er om läget där. Kaoskaos dagarna i ända, men sol och bad och glass i litervis också så det förväntas bli fantastiskt.
En sak är säker. Sommaren 2010 kommer bli FEST :D.


Colombianen och Herr Mannen. Sommar Sommar Sommar!


Over The Top and Out!
/Variabeln

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack snälla du! det värmer.

Kram ta hand om dig med!

2010-05-31 @ 19:57:08
URL: http://ammina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0