Fullt ös

Nu har vi alla haft en lång, välförtjänt semester, och det är dags att komma tillbaka på banan!
Sommaren innehöll väldigt (lite för?) mycket av det goda, och att komma tillbaka till rutinerna har väl inte varit det lättaste. Sista delen av sommarlovet bestod av Emmaboda, Norrland och diverse hemmafester för min del, och det var inte att leka med!

Nu har vi alla tre börjat tvåan och det är med blandade känslor som vi fått reda på att vi inte längre har Otto i matte, endast i idrott. Det är också en av anledningarna till att bloggen har legat lite på is, Otto var ju faktiskt anledningen till att vi började blogga och det kändes konstigt att fortsätta utan hans närvaro i våra själar. Men, nu tänkte jag att vi måste vara självständiga nog att kunna fortsätta utan honom, så nu är det bara för oss att ge allt och lite till!

Idag har vi alla tre d-dag, vi är alltså lediga. Själv spenderar jag den genom att ligga i min säng, vara sjuk och kolla på dålig teve. Men måste ge allt för att bli frisk, har nämligen filmning imorgon! Yesbox, ni hörde rätt, er alldeles egna Variabel har fått huvudrollen i en kortfilm, väldigt spännande. Så nu blir det te och huvudvärkstabletter för hela slanten!

Några bilder som speglar sommaren






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0